14‏/05‏/2008

حين اصبح الحب لغيره


حين اصبح الحب لغيره

حب في كل الاحوال

بحب كل صحابي ,,, ببحبهم قوي ,,, بحبهم حب غريب

بكون فرحان قوى لما بخرج معاهم بالذات لو كان المكان حلو

ده حتى بعضهم بفرح لما بس يشوفه حتى لو مخرجتش معاه

واحيانا بفرح لما بسمع صوته حتى لو في التلفون

او لما بيان انه اون لاين على الماسنجر

بعضهم بيجي على بالى بمناسبه ومن غير مناسبه

وساعت لما بيجي على بالى بحس بسعاده وبفرحه غريبه

حب قديم

صحيح حبي لصحابي وفرحتى وانا معاهم ده مش جديد
ده من زمان من ساعت لما كنت في ३ اعدادي

بس زمان كنت بحبهم علشان ربنا

بحبهم في الله

بحبهم لانهم بيقربوني من ربنا

بحبهم لأني كنت بعمل طاعات معاهم
كنا بنصحي بعض الفجر , وبنصوم ونفطر الاثنين والخميس
وبنحفظ قران مع بعض , وبنصلي تراويح وقيام و.....
خوف من حب جديد

بس دلوقتى لأ انا مبحبهمش علشان ربنا

لانهم مش بيقربوني من ربنا ولا بنعمل طاعات مع بعض

ده حتى للاسف احيانا بنعمل معاصي مع بعض

بس برده والله مبحبهمش علشان مصلحه او خدمه

يعني حبي ليهم زي بالضبط حبي للى كنت بحبهم في الله

مفيش فرق غير موضوع الطاعات والمعاصي ده

زمان لما كنت بحب ناس في الله كنت بكون مطمن لما بخرج معاه

اننا مش هنعصي ربنا ,
دلوقتى بخاف لما بخرج معاهم لحسن نعصى ربنا

ليست هناك تعليقات: