١٦‏/٠٥‏/٢٠٠٨

عن شعوري اكتب

عن شعوري اكتب
اكيد ان اي واحد مبيحبش ان الناس تتحكم فيه وفي قراراته
الاسوأ من كده ان الناس مش بس تتحكم في قراراته وافكاره
لأ انها تتحكم في مشاعره ساعتها بيتخنق
وغالبا مبيقباش تحكم الناس في مشاعره
اللى حصل معايا عكس كده رغم اني برضه مبحبش حد يعلق
على مشاعري
انس صاحبي ( لأ اعز صحابي) كلمني امبارح وقالى ان في جمله في تدوينه انا
كنت كتبتها مش عجباه , وقفلنا المكالمه على كده
ولما كلمته بليل لقيته لسه متضايق من الجمله
قلتله: لو مسحت الجمله يا انس هتكون مبسوط
قالي : ايوه
قلتله : لو مسحت المقال كله هتنبسط اكتير
قالى : ايوه
متتصوروش سعادتي لما حسيت اني هبسطه
رغم ان الموضوع بسيط وهايف
لكن فعلا احساس اني ببسط انس احساس جميل

هناك تعليقان (٢):

يا عالم يا هوووووووووووو يقول...

السلام عليكم
ازبك يا انصاري
بصراحة انا شايف انك ماتغيرش اي حاجة انت حاسس بيها...
لأن الناس لازم تحترم ارائك حتى لو كانت من وجهة نظرهم غلط.... علشان ده كمان يكون التعامل بتاعك معاهم أي بتحترمهم....
انس حبيبي وكل حاجة لكن ماينفعش يقفش على مشاعرك وأحاسيس انت حاسس بيها

Unknown يقول...

يا لهوي يا يااااسر

مش تعرف كان كاتب ايه الاول!!!

هههههه

بس الصراحه عبجتني اي انصاري
حتى لو كنت مش مقتنع

انا شايف ان الواحد ساعاعت لازم يشوف بعين غيره
انس